Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Εσύ..

Εσύ..
Όταν έρθεις πάλι..
Δεν θα κρατάς κανένα λουλούδι στα χέρια ..
Δεν θα φοράς το πιο γλυκό σου χαμόγελο..
Δεν θα έχεις βάλει το πιο όμορφο τραγούδι να παίζει..
Ούτε θα έρθεις ένα ηλιόλουστο πρωινό..

Εσύ..
Θα έρθεις γιατί δεν θα αντέχεις άλλο να κλαίω στα αυτιά σου μέσα..
Θα κρατάς την ίδια απελπισία που ερωτεύτηκα όταν σε πρωτοείδα..
Θα φοράς το πιο θλιμμένο σου χαμόγελο γιατί την χαρά σου την έκλεψαν στη διαδρομή..
Θα έχει συννεφιά μετά απο μία δυνατή βροχή όταν θα έρθεις.
Θα παίζει το πιο αγαπημένο μου τραγούδι όταν θα έρθεις..Αυτό που μου ψιθύριζες και έκλαιγα..Τη φωνή σου.

Εσύ..
Θα έρθεις γιατί δεν σου άφησα  το χέρι ποτέ..
Δεν επέστρεψα ποτέ απο εκεί που με άφησες..
Γιατί σκοτείνιασε, έβαλε κρύο και πρέπει να μου βάλεις ρούχα να μην κρυώνω..
Γιατί δεν ξέρω κανέναν άλλον δρόμο απο την αγκαλιά σου..
Μου έσβησε το φανάρι και έχω χαθεί.

Εσύ..
Όταν έρθεις να με πάρεις..
Δεν θα έρθεις για σένα.
Ποτέ δεν νοιάστηκες άλλωστε για σένα.
Για μένα θα έρθεις..
Που ποτέ δεν νοιάστηκα ούτε και εγώ για μένα.

~ Εσύ ~

Μπέττυ Κούτσιου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου