Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Γύρισε με πίσω..

Γύρισε με πίσω..
Μπορείς..?
Εδώ είναι πάντα νύχτα και κρυώνω.
Δεν ξημέρωσε ποτέ χωρίς την φωνή σου.
Μια λίμνη γεμάτη πέτρες είμαι.
Ένας αμμόλοφος από θλίψη .
Ένα άχρωμο στόμα και ένα κέρινο σώμα είμαι.
Γύρισε με πίσω..
Μπορείς..?
Είμαι τιμωρημένη μακριά σου.
Είμαι καταραμένη..
Να γερνάω  χώρια από την καρδιά μου.
Να γελάω πολύ μακριά  από το βλέμμα μου.
Να στάζουνε οι πληγές μου κάτω από την ομίχλη.
Ένας ήλιος που τον έχουνε ζωγραφίσει με μαύρο χρωμα είμαι.
Ένα ορφανό παιδί πάνω στο χιόνι είμαι..
Μια βρώμικη κούκλα που την έκλεψαν από μια βιτρίνα είμαι..
Μια σπασμένη κιθάρα στα χέρια σου είμαι..
Ένας πληγωμένος στρατιώτης που έχασε τη μάχη είμαι.
Έλα άνοιξε μου τα μάτια.Έχει ερημιά εδώ ..
Φοβάμαι και σκορπίζω..
Το νιώθεις?
Σου κλέβω όλο το αίμα για να ζεστάνω αυτήν την αγάπη..
Όχι για να ζήσω εγώ.Για μένα αδιαφορώ.
Γύρισε με πίσω
Μπορείς..?
Κούτσιου Μπέττυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου