Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Το ψάρι και το πουλί..

Είμαι μια γυναίκα..
Χωρίς χέρια..
Έχω τα δικά σου χέρια όλον αυτόν το καιρό πάνω μου,αγκαλιά σαν μαξιλάρι μου.Πως θαρρείς κοιμάμαι τα βράδια και ποιος μου σκουπίζει τα δάκρυα..Ποιος μου κρατάει το χέρι και ποιος μου χαϊδεύει τα μαλλιά..Εσύ!

Χωρίς μάτια..
Δεν χρειάζεται να δω τίποτα άλλο.Ότι θελω να βλέπω έχει την δική σου μορφή.Οτιδήποτε άλλο μου είναι αδιάφορο.
Μόνο εσένα έχω μπροστά μου απαγορεύοντας σε κάθε άλλον άνθρωπο να σε ακουμπήσει ή να σε κάνει έστω πιο εκεί.
Θα μπορούσα να σκοτώσω οποίον θα πείραζε την εικόνα και το είδωλο σου.

Χωρίς όνειρα..
Αφού όλα μου τα όνειρα έμειναν σε εκείνη την αγκαλιά που κράτησε ώρες ,που ήξερα οτι θα φύγεις και έκλαιγα,που ήξερες οτι θα με αφήσεις και με έσφιγγες πάνω σου.
Όλα τα ήξερες εσύ..Πάντα..Εμένα δεν με ένοιαζε να μου τα πεις.Δεν ήθελα.Σε εμπιστευόμουνα σαν τυφλή.Σαν νεογέννητο.
Εμένα έφτανε μόνο να υπάρχεις.

Χωρίς στόμα..
Άφησα ότι ανάσα είχα, πάνω σου .Φίλησα για τελευταία φορά τα δικά σου χείλη. Καμία άλλη κουβέντα δεν ήθελαν να πούνε τα χείλη μου. Κανένα άλλο στόμα δεν ακούμπησαν. Τα πήρες και εκείνα μαζί σου φεύγοντας.

Είμαι μια γυναίκα χωρίς όνομα..
Που πήρες το όνομα μου  μαζί σου και με άφησες αβάφτιστη.Αφού μόνο απο  τα δικά σου χείλη είχε μάθει το όνομα μου να ακούει.
Γιατί δεν γύρισα ποτέ ,σε όποιον και αν με φώναξε πάλι.Δεν άκουσα ποτέ πάλι τίποτα!
Έμεινα ασάλευτη μακριά σου.
Έμεινα δική σου.Έμεινα εδώ που με άφησες.
Στην αφετηρία του δικού σου τέλους..Εγώ.

Δεν έχασες ποτέ τίποτα.Όλα είναι εδώ και σε περιμένουνε.Δεν έχεις παρά να απλώσεις το χέρι και να τα χαϊδέψεις.Δικά σου είναι.Δικά σου ήτανε.Δεν τα έχασες ποτέ.Τίποτα δεν έχασες.Μόνο τον δρόμο σου..Για λίγο..Όσο πετάγεται το ψάρι για μια φορά μόνο στην κορυφή του αφρού της θάλασσας.Όσο το άγγιγμα των φτερών ενός πουλιού πάνω στο νερό..

Το ακούς..?Είσαι το ψάρι και είμαι το πουλί.
Καρτερικά περιμένω πότε θα έρθεις..
Δεν σκέφτηκα να σε αφήσω στιγμή και δεν επιτρέπω να σβήσει τίποτα.Πεθαίνοντας αυτό το πουλί μια μέρα τότε θα σβήσουνε όλα.
Πάψε να σκοτώνεις αυτόν που λατρεύω εγώ  επειδή εσύ δεν τον αγαπάς.
Στο υποσχέθηκα..Εδώ θα είμαι.Θα αντέξω.
Έλα..

~ Το ψάρι και το πουλί ~

Μπέττυ Κούτσιου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου